Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

^RafalHyps | użytkownik aktywny

imię i nazwiskoRafał Hypś adresAberdeen, Scotland; Wrocław zarejestrowany28.12.2002 @19:35:11 ostatnio na stronie29.07.2017 @22:08:55

Najwięcej i regularnie publikuję na Instagramie: http://instagram.com/rafalhyps

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwhttp://instagram.com/rafalhyps
digarty98 komentarze2249 posty na forum1040 newsy3

komputer / sprzęt
5D, 20D, Canon 50mm f/1.8, Canon 17-40mm f/4.0 L, Falcon (Samyang) 85mm f/1.4, Manfrotto 055 PRO tripod + Manfrotto 804RC2 3D Head

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~leshaya    21.04.2010 @00:38:20
Dzięki
~RadoKub    18.04.2010 @18:16:02
wkurzyła mnie trochę prawa strona - droga niepotrzebna imo i samochód w tle bo zdjęcie bomba
_______
jedynym w miarę obiektywnym pomiarem światła jest stosowanie sytemu strefowego ewentualnie szara karta kodaka
~ERISKAY    03.04.2010 @18:07:46
bywamy w tych samych miejscach ciekawie i pięknie więc będę zaglądać
~TadeuszP    26.03.2010 @09:56:19
piękna galeria, będę zaglądał częściej pozdrawiam!
~gosia82    26.03.2010 @09:55:21
piekne prace
^RafalHyps    24.03.2010 @00:56:45
idzie na o2. chetnie zobacze, co mozesz zrobic, bo sam nie mialem wiele czasu na zabawe.
_______
http://www.facebook.com/hypspl - Rafal Hyps na Facebooku
^almani    29.01.2010 @18:10:16
_______
Niewidomi śnią, niemi myślą, głusi czują, a TY? Czy patrząc widzisz?
~bistro1282    29.01.2010 @17:30:33
hej. dzięki za zaproszenie do grupy. macie może jakąś zorganizowaną grupę czynnie działającą w Aberdeen? pozdrawiam
_______
kiedy truje płuca nikotyną wiem że utknąłem pomiędzy skutkiem a przyczyną
~zahrah    17.01.2010 @22:48:32
natural+blenda
_______
~macieksco    14.01.2010 @13:47:10
cos sie tam napewno znajdzie na gwint 77
~macieksco    13.01.2010 @19:35:49
juz myslalem nad wspolnym plenerem i wymiana filterkow
pozdrawiam
~naughtygirl    31.12.2009 @15:15:44
czuję się obserwowana
czymże sobie zasłużyłam?
ostatnio edytowane: 2009-12-31 15:16:07
+Ulen    25.11.2009 @23:16:06
miło Ulen...bardzo
_______
daddy says i'm special
~piotrnowak    21.11.2009 @21:31:28
rewelacyjne profilowe
_______
zobacz, jak ja widzę świat http://zdjeciapiotra.wordpress.com

NIE MA MNIE TU I PEWNIE JUŻ NIE BĘDZIE.
'leoanne    28.09.2009 @12:08:11
racja sorry, bez urazy
'leoanne    27.09.2009 @18:06:51
zdjecia tak siak piekne!!!
'leoanne    27.09.2009 @18:06:09
wiem...ale sa bardzie i mniej meskie ujecia i usmiechy ale ok, to nie moj biznes
'leoanne    27.09.2009 @17:59:28
mam nadzieje, ze sie nie obrazisz...ale w avatarze wygladasz jak dziewczyna z zarostem, strasznie kobieco...poprzedni byl lepszy...
~wystawjezyk    19.09.2009 @04:42:11
edinburgh
_______
"powinna być taka emotka że walisz kogoś kutasem po mordzie"
~fifacz    12.09.2009 @12:12:45
_______
[ mam czekoladę w kącikach ust. chcesz liza ? ]
~1kcr    25.08.2009 @22:09:36
http://www.digart.pl/praca/4230561/Cold_Aluminium.html a to to już bys nie powiedział ze z dachu renomy, no nie?
_______
Jeżeli Bóg stworzył świat, to kto stworzył Boga?
http://pown.alluc.org/?uid=1122
~monisia8dwa    25.08.2009 @17:43:41
Sony alpha 200
~monisia8dwa    23.08.2009 @22:07:15
Żyje się dobrze, powoli i do przodu Aparat już jest, teraz tylko trochę czasu trzeba znaleźć i coś się tu wrzuci
Pozdrowienia!
~kobietapodla    23.08.2009 @21:52:16
obie b.fajne. i w sumie nie wiem czy jednak ta b&w wersja nie lepsza;]
_______
smoke a day like a cigarette
~Lovebymea    22.08.2009 @16:12:04
dziękuję ; )
_______
my lips like sugar ! <3
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 26 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt